Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2019 11:02 - За пръв път в София видях нещо като "зелена вълна".
Автор: kolevdobri Категория: Политика   
Прочетен: 85 Коментари: 0 Гласове:
1



 Не съм очаквал да ми се случи, но ето, случи се. Пътувах по бул. Европа. Това е булевардът, ако изобщо на това изкорубено шосе може да се каже булевард, който идва от Калотина, Драгоман, Сливница и влиза в София от западна посока. Та до кръстовището на бул. Европа за Обеля, светофарите си светеха както на тях им скимне. След това обаче се случи нещо невиждано за софийския уличен пейзаж. Тръгвайки от въпросното кръстовище, следващото беше за Захарна фабрика, минах на зелено. След това се изкачих на естакадата на Захарна фабрика и на първото кръстовище след нея отново минах на зелено. Следва кръстовището на Сливница и Константин Величков. Там никога не съм минавал на зелено, още повече трети подред светофар. След това следваше светофарът, от който можеш да се отбиеш към ул. Симеон, следва пешеходен светофар и след това светофарът на бул. Сливница и Опълченска. Следва бул. Христо Ботев, минаваш под бул. Витоша, следва кръстовището на Раковски, след това колелото на Сточна гара, пешеходен светофар и светофара на бившето ХЕИ, следват ощетри светофара и се стига до МОЛ Сердика. След това се минава светофара преди Румънското посолство и чак на следващия спрях. Е, не ми се е случвало.  Нека да пресметна - това са 14 светофара без спиране. Минах цялото това разстояние само за няколко минути. И много ми хареса. ЗНАЧИ МОЖЕЛО. Досега винаги съм констатирал "червени вълни", тоест спираш на всеки светофар.

Времето, в което преминах беше подходящо - около 16 часа, което означава, че не е в час пик. 



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3241120
Постинги: 6939
Коментари: 4327
Гласове: 2406
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930