Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2021 08:26 - Руснаците може да гласуват и за диктатура, но важното за тях е, диктаторът да е МЪЖЕСТВЕН.
Автор: kolevdobri Категория: Политика   
Прочетен: 86 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 23.09.2021 11:00


 Това е поредната ми статия, написана след поредното ми интервю с гражданин на Руската федерация. Всъщност, интервютата ми не са много, а някои като последното, приличаха по-скоро на разговор, провокиран от мен и твърде кратък, но общото е, НЕЛОГИЧНОСТТА на пръв поглед, на отговорите, които получавах.

Винаги съм говорил с трезви хора. Поне не съм констатирал, че са пияни към момента на интервютата, които съм правил, но те наистина потвърждават това, което съм чел, слушал и виждал с очите си, по отношение на руснаците - НЕ МОЖЕШ ДА ГИ РАЗБЕРЕШ С МОЗЪКА СИ. ТРЯБВА ДА ГИ ПОЧУВСТВАШ С ДУШАТА СИ.


Та, да се върнем на последното интервю.

На мен въпросната дама ми каза, че не харесва изобщо Навални, защото НЕ Е МЪЖЕСТВЕН. Аз бях малко объркан, но зададох следващия въпрос, имайки предвид възрастта й: Какво за вас е мъжественост, кой излъчва или е излъчвал мъжественост, маршал Жуков ли? И след това изброих всички известни маршали на СССР - Рокосовски, Василевски и т.н. Тя веднага се съгласи.

Пропуснах да я питам, дали Путин е мъжествен и дали Сталин е мъжествен.

Та това са руснаците - няма никакво значение, дали ги малтретират, дали милиони от тях ще умрат от глад /всъщност, милиони в Украйна са умрели от глад, а не руснаци/, дали ще се държат с тях като със скотове, важното е да бъдат управлявани от МЪЖЕСТВЕН, ЧОВЕК.

Следва текст.



Гласувай:
0



1. vladtepes - За руснаците
23.09.2021 10:37
Руснаците не искат алкаш да пропие страната по стъпките на Елцин. В Русия е нужно самодържавие с цар господар, демокрация не е възможна - манталитетът и културата не позволяват.
цитирай
2. kolevdobri - Може би...
23.09.2021 11:01
vladtepes написа:
Руснаците не искат алкаш да пропие страната по стъпките на Елцин. В Русия е нужно самодържавие с цар господар, демокрация не е възможна - манталитетът и културата не позволяват.

...и аз вече не знам.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3258489
Постинги: 6941
Коментари: 4328
Гласове: 2406
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930