Постинг
27.08.2018 08:50 -
Държавата, в която всеки прецаква всеки, винаги и за всичко!
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 583 Коментари: 2 Гласове:
Последна промяна: 30.08.2018 07:49
Прочетен: 583 Коментари: 2 Гласове:
0
Последна промяна: 30.08.2018 07:49
Всеки ден се занимаваме с проблеми, свързани с това, че някой не си е свършил добре работата.
Автобус пада в дере в Искърското дефиле. Загиват 16 души и други берат душа в болницата. Една след друга излиза новина след новина, свързана с несвършена работа.
Последно - има ли държавна политика за държавната безопасност, защото всички виждаме, че живеем в една БЪРКОТИЯ?
Имали сме 11 институции, които отговарят за пътищата, но нито една, която ОТГОВАРЯ ЗА ПЪТНАТА БЕЗОПАСНОСТ В БЪЛГАРИЯ.
https://www.24chasa.bg/novini/article/7025315
Изказването на министър "Москов+ски" беше наистина апотеоз на глупостта. Фирмата-превозвач, била финансово стабилна до 2019г!!! Ужас, нали?
КАКТО И ДА ГО ВЪРТИМ, ЧОВЕКЪТ СТОИ В ОСНОВАТА НА ВСИЧКО. АКО ЧОВЕКЪТ Е ЛОШО ОРГАНИЗИРАН, ПРОБЛЕМИ ВИНАГИ ЩЕ ИМА. ЦЕНТРАЛИЗАЦИЯТА Е НАЙ-ЛОШАТА ФОРМА НА ОРГАНИЗАЦИЯ, С ИЗКЛЮЧЕНИЕ НА АРМИЯТА.
ПРОБЛЕМИТЕ НАИСТИНА СА СИСТЕМНИ И НЕ МОГАТ ДА БЪДАТ РЕШЕНИ В РАМКИТЕ НА ТОЗИ ПОЛИТИЧЕСКИ МОДЕЛ.
Автобус пада в дере в Искърското дефиле. Загиват 16 души и други берат душа в болницата. Една след друга излиза новина след новина, свързана с несвършена работа.
- Пътят бил ремонтиран през 2014г., но не е актуван тогава. Въпреки това, се пуска в експлоатация. Актува се 2 години след това;
- Държавните институции се опитват 2 години след това да рекламират изпълнението на пътя от страна на Трейс, но резултат няма. Държавата не може да накара изпълнителя да си свърши работата както трябва!
- Експерти говорят за мантинелата като за "вафлена коричка", която била поставена там, само и само да бъде приет пътя. Иначе изобщо без мантинела не може...!
- Шофьорът, който в случая е и собственик на фирмата, е карал с малко над допустимата максимално ограничена скорост;
- Автобусът не е минал на технически преглед в началото на август, тази година;
- Този курс на този автобус, не е бил заявен по надлежния ред, съгласно изискванията на нормативната база;
- 99% сигурност, че пътниците не са сложили предпазни колани;
- Вероятно ще има и други несъответствия, които ще излязат наяве.
Последно - има ли държавна политика за държавната безопасност, защото всички виждаме, че живеем в една БЪРКОТИЯ?
Имали сме 11 институции, които отговарят за пътищата, но нито една, която ОТГОВАРЯ ЗА ПЪТНАТА БЕЗОПАСНОСТ В БЪЛГАРИЯ.
https://www.24chasa.bg/novini/article/7025315
Изказването на министър "Москов+ски" беше наистина апотеоз на глупостта. Фирмата-превозвач, била финансово стабилна до 2019г!!! Ужас, нали?
КАКТО И ДА ГО ВЪРТИМ, ЧОВЕКЪТ СТОИ В ОСНОВАТА НА ВСИЧКО. АКО ЧОВЕКЪТ Е ЛОШО ОРГАНИЗИРАН, ПРОБЛЕМИ ВИНАГИ ЩЕ ИМА. ЦЕНТРАЛИЗАЦИЯТА Е НАЙ-ЛОШАТА ФОРМА НА ОРГАНИЗАЦИЯ, С ИЗКЛЮЧЕНИЕ НА АРМИЯТА.
ПРОБЛЕМИТЕ НАИСТИНА СА СИСТЕМНИ И НЕ МОГАТ ДА БЪДАТ РЕШЕНИ В РАМКИТЕ НА ТОЗИ ПОЛИТИЧЕСКИ МОДЕЛ.
Следващ постинг
Предишен постинг
Неслучайно румънците казват "Къде си Цепеш, господарю?", руснаците - "Сталина на вас нет". Нужни са държавници от ранга на Влад Цепеш, Хенри VIII, Иван Грозни, Кромуел, Робеспиер и т.н., които да въведат ред. Примерно при калпав път е уместно ръководството и акционерите на фирмата строител да бъдат набити на колове край построения път за назидание.
цитирайhttps://offnews//obshtestvo/laboratoriata-testvala-kachestvoto-na-asfalta-kraj-svoge-e-sobstveno-687126.html
цитирайТърсене
За този блог
Гласове: 2406