Моят блог в Blog.bg
Постинги в блога от 22.11.2010 г.
22.11.2010 09:14 -
Ах БДЖ! Любов социалистическа.
"До края на годината БДЖ няма да е в състояние да плати вноски за около 60 млн. лв. към банки. Това призна вчера финансовият директор на дружеството Методи Христов пред агенция "Фокус".
Общите задължения на БДЖ към банките са от порядъка на 580 млн. лв. Освен просрочените задължения, които към момента са около 50 млн. лв., дружеството има около 170 млн. лв. забавени плащания към доставчици, пише "СЕГА. "Балансираме между доставчици, между банки, което е много трудно, балансираме и между работници и служители. Практически всеки един момент може да очакваме, някоя от банките или доставчик да поискат несъстоятелност на дружеството", оплака се Христов. Според него положението е стигнало дотам, че дилемата е "дали да платим заплати, или да платим на банките".
Водят се преговори за заем със Световната банка."
Препечатка от публикация на dir.bg на 22.11.2010г.
БДЖ. Докога ще продължава тази агония? Само си представете. При монополното състояние, което има БДЖ, 10% от дълговете към банките са вече просрочени, а 170 000 000 лева не са платени на доставчици. Финансовото състояние на дружеството е катастрофа, а бюджетът продължава да планира средства за помощ на дружеството. Ръководството вместо да прави пари, "БАЛАНСИРА" между банки, доставчици и работници. Само данъкоплатците не са споменати в това "балансиране". Нас никой не ни ебава за нищо. Нас никой не иска да ни балансира. Абдали, платили на хиляди крадливи чиновници и непроизводителни работници, да живеят без да работят ефективно. За каква пазарна икономика става дума?
Чудя се, банките в коя класификационна група са сложили кредитите на БДЖ! На тяхно място бих заделил 100% провизии за предоставените на тази фирма кредити, че като гледам накъде вървят работите...
ЧИСТ СОЦИАЛИЗЪМ, щом като аз, който съм видял влак, само от прозореца на автобуса или колата, трябва да им плащам заплатите.
Общите задължения на БДЖ към банките са от порядъка на 580 млн. лв. Освен просрочените задължения, които към момента са около 50 млн. лв., дружеството има около 170 млн. лв. забавени плащания към доставчици, пише "СЕГА. "Балансираме между доставчици, между банки, което е много трудно, балансираме и между работници и служители. Практически всеки един момент може да очакваме, някоя от банките или доставчик да поискат несъстоятелност на дружеството", оплака се Христов. Според него положението е стигнало дотам, че дилемата е "дали да платим заплати, или да платим на банките".
Водят се преговори за заем със Световната банка."
Препечатка от публикация на dir.bg на 22.11.2010г.
БДЖ. Докога ще продължава тази агония? Само си представете. При монополното състояние, което има БДЖ, 10% от дълговете към банките са вече просрочени, а 170 000 000 лева не са платени на доставчици. Финансовото състояние на дружеството е катастрофа, а бюджетът продължава да планира средства за помощ на дружеството. Ръководството вместо да прави пари, "БАЛАНСИРА" между банки, доставчици и работници. Само данъкоплатците не са споменати в това "балансиране". Нас никой не ни ебава за нищо. Нас никой не иска да ни балансира. Абдали, платили на хиляди крадливи чиновници и непроизводителни работници, да живеят без да работят ефективно. За каква пазарна икономика става дума?
Чудя се, банките в коя класификационна група са сложили кредитите на БДЖ! На тяхно място бих заделил 100% провизии за предоставените на тази фирма кредити, че като гледам накъде вървят работите...
ЧИСТ СОЦИАЛИЗЪМ, щом като аз, който съм видял влак, само от прозореца на автобуса или колата, трябва да им плащам заплатите.
Търсене
За този блог
Гласове: 2406