Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Моят блог в Blog.bg
Автор: kolevdobri Категория: Политика
Прочетен: 3239049 Постинги: 6938 Коментари: 4326
Постинги в блога от 28.11.2018 г.
 Преди малко поставих въпрос на енергийния експерт Георги Котев, защо в енергийния микс на ЧЕЗ България, делът на АЕЦ е 11%, докато в същото това време, делът на централата в общия размер на произведеното електричество в БГ е над 40%.
ЕТО ВИ ЛИНК, КОЙТО МИ ИЗПРАТИ Г-Н КОТЕВ. http://www.dker.bg/uploads/reshenia/2018/res-c11-2018.pdf

ЗА БОГА, ТОВА СА 118 СТРАНИЦИ. ДОКАТО ГИ ПРОЧЕТЕТЕ, ЩЕ БРАДЯСАТЕ. ХАОС И БЪРКОТИЯ, СЪЗДАДЕНА ОТ ДЪРЖАВАТА, В ЛИЦЕТО НА КОМИСИЯТА ЗА ЕНЕРГИЙНО И ВОДНО РЕГУЛИРАНЕ. АМА ТАКА СЕ ЛОВИ РИБА В МЪТНА ВОДА. СЪЗДАВАШ ХАОС И ОБИКНОВЕНИЯ ЧОВЕК САМО МАХА С РЪКА И ПЛАЩА КАКВОТО МУ ПОИСКАТ КАТО СМЕТКА ЗА ТОКА, САМО И САМО ДА СЕ ОТТЪРВЕ ОТ ЦЯЛАТА ТАЗИ БЪРКОТИЯ. ТОВА Е ПОЛОЖЕНИЕТО.




Простичко поставен въпросът може да звучи и по следния начин: ЗАЩО БЪЛГАРИЯ ПРОДЪЛЖАВА ДА ПРОИЗВЕЖДА ТОК ОТ КЮМЮР И ДА ЗАМЪРСЯВА ПОЛОВИН ЕВРОПА, ТАКА ЧЕ ДА ПЛАЩА СТОТИЦИ МИЛИОНИ "РЕПАРАЦИИ" ИЛИ ТАКА НАРЕЧЕНИТЕ ВЪГЛЕРОДНИ ЕМИСИИ, КОИТО ЕСТЕСТВЕНО СЕ ОТРАЗЯВАТ В ЦЕНАТА НА ТОКА?

От една страна са прескъпите ни американски Марици - Тецовете 1 и 3, а от друга е държавната ТЕЦ Марица 2. Като пътувате по магистралата, особено в зимно време, виждате смрадтта, която тези централи бълват в атмосферата, особено първата, ако се движите в посока Бургас - София - Марица 2.

Ние, потребителите губим около 500 милиона лева заради преференциалните цени на американските централи и още няколко стотин милиона, които БЕХ плаща заради въглеродните емисии на ТЕЦ 2. 

КЮМЮРЪТ ПРОИЗВЕЖДА ПОЧТИ ПОЛОВИНАТА ОТ ЕЛЕКТРИЧЕСТВОТО В БГ И НА ПРАКТИКА НАЙ-ГОЛЕМИТЕ ТЕЦОВЕ НЯМАТ ЕФЕКТИВНА СИСТЕМА ЗА СЕРООЧИСТВАНЕ. НЕ СМЕ МРЪДНАЛИ КОЙ ЗНАЕ КОЛКО КЪМ ЕКОЛОГИЧНО ЕЛЕКТРИЧЕСТВО ЗА ПОСЛЕДНИТЕ 30 ГОДИНИ. И ЗНАЕТЕ ЛИ ЗАЩО? ЗАЩОТО ВСИЧКО Е РЕГУЛИРАНО И ОБЪРКАНО.


ПОСТОЯННО НИ ПЛАШАТ С ТОВА ЧЕ, ТРЯБВАЛО ДА ИМАМЕ ГАРАНЦИЯ ЗА ЕНЕРГИЙНАТА НИ СИГУРНОСТ. АКО В 21-ВИ ВЕК ТРЯБВА ДА ЗАВИСИМ ОТ ТЕЗИ ТРИ ЦЕНТРАЛИ, КАКВА ЕНЕРГИЙНА СИГУРНОСТ ИМАМЕ. АКО НЕ УМРЕМ ОТ ВИСОКИТЕ ЦЕНИ НА ЕНЕРГИЯТА, ЩЕ УМРЕМ ОТ ЗАМЪРСЕНИЯ ВЪЗДУХ. ДАВАТ НИ ДА СИ ИЗБЕРЕМ ЕДНА ОТ ТЕЗИ АЛТЕРНАТИВИ.

Не е ли време и министерството на регионалното развитие да се намеси пряко в енергийния пазар, като предложи на НС законодателство, което да задължава всеки инвеститор на ново жилище да залага поне 50% енергийна автономност на това жилище. Тогава вместо 100 квадрата жилище, ще имаме 80 квадрата, но енергийно ефективни. Вместо 80 квадрата, ще имаме 60. Че за какво ни е повече? Но ще имаме въздух за дишане.


ПЪТУВАМ ИЗ БЪЛГАРИЯ. СТРАНАТА НИ СЕ Е ПРЕВЪРНАЛА В ЕДНА ОГРОМНА ПЕЧКА, РАБОТЕЩА НА ДЪРВА И ВЪГЛИЩА.СЕЛАТА И МАЛКИТЕ НИ ГРАДЧЕТА СА ОПУСТЕЛИ И ВЪПРЕКИ ТОВА НЯМА ВЪЗДУХ ЗА ДИШАНЕ. ТАКАВА СМРАД Е. СМРАД Е И В БОГАТИТЕ КВАРТАЛИ НА СОФИЯ. ЗА КАКВО ИМ Е НА ТЕЗИ ХОРА ДА ОТОПЛЯВАТ ЦЕЛИТЕ ТЕЗИ ОГРОМНИ КЪЩИ С ИЗГРАДЕНИТЕ ОЩЕ ОТ ВРЕМЕТО НА СОЦИАЛИЗМА ПЕЧКИ  И ИНСТАЛАЦИИ ЗА ОТОПЛЕНИЕ  И ДА ТРОВЯТ ВСИЧКО НАОКОЛО?

ГОВОРИЛ СЪМ С ТЕЗИ ХОРА И АЗ ЖИВЕЯ ТАМ. ОТГОВОРЪТ Е: ИСКАМ ДА МИ Е ТОПЛО НАВСЯКЪДЕ, ДОРИ И В СТАИ, КОИТО НЕ ПОЛЗВАМ. ПРЕДПОЧИТАМ ДА УМРА ОТ ЛОШ ВЪЗДУХ, ОТКОЛКОТО ОТ СТУД. ЗАТВАРЯТ ПРОЗОРЦИТЕ И ТОВА Е...


П.С. 
https://www.energo-pro.bg/uploads/files/2018/2017_KS.pdf
Енергийният микс на ЕНЕРГО-ПРО, е с още по-висок дял на кюмюра - над 51%. АЕЦ-а е също с около 11%.

Почти също е положението с енергийния мекс и на ЕВН - https://www.evn.bg/getattachment/eb322da2-44e9-4a37-9915-891d18ab6e41/EnergyMix_EC-KC.aspx

ТОГАВА ОЩЕ ВЕДНЪЖ ПИТАМ - АКО АЕЦ ПРОИЗВЕЖДА ПОЧТИ ПОЛОВИНАТА ОТ ЕЛЕКТРОЕНЕРГИЯТА В СТРАНАТА, ЗАЩО В МИКСА НА РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНИТЕ ДРУЖЕСТВА ЦЕНТРАЛАТА УЧАСТВА САМО С 10%?


ПРОСТИЧЪК ВЪПРОС, КОЙТО ПОКАЗВА, ЧЕ МОЖЕМ ДА МИНЕМ И БЕЗ УСЛУГИТЕ НА КЮМЮРЕНИТЕ ЦЕНТРАЛИ. ЗАЩО ОБАЧЕ ПРОДЪЛЖАВАМЕ ДА СМЕ ТОЛКОВА ЗАВИСИМИ ОТ ТЯХ? НЕ ЗАРАДИ ПАЗАРА, РАЗБИРА СЕ. АКО ЗАВИСЕШЕ ОТ ПАЗАРА И ОТ ЕКОЛОГИЧЕСКИТЕ ИЗИСКВАНИЯ, ОТДАВНА ДА БЯХА ЗАТВОРИЛИ КЕПЕНЦИТЕ. КАКВО ДА ПРАВЯТ РАБОТНИЦИТЕ И СЛУЖИТЕЛИТЕ В КОМПЛЕКСА? МЕН НЯКОЙ ПИТАЛ ЛИ МЕ Е, КАТО СЪМ ФАЛИРАЛ ДВА ПЪТИ И ПАК СЪМ СЕ ИЗПРАВЯЛ! НИКОЙ НЕ СЕ Е РОДИЛ ВЪГЛИЩАР И НИКОЙ ПРЕДВАРИТЕЛНО НЕ Е ОПРЕДЕЛЕНО ДА СЕ ПЕНСИОНИРА КАТО ВЪГЛИЩАР. ПРИ ТОЛКОВА НИСКА БЕЗРАБОТИЦА И ГЛАД ЗА ПЕРСОНАЛ В ЦЯЛАТА СТРАНА, НАЙ-МАЛКОТО, КОЕТО ОЧАКВАМ Е, НЯКОЙ ДА ПРОТЕСТИРА, ЧЕ НЯМАЛО РАБОТА.

ДА НЕ ГОВОРЯ ЗАТОВА, ЧЕ РАБОТНИЦИТЕ В МИНИТЕ СА С МАНТАЛИТЕТ ОТ ВРЕМЕТО НА СОЦИАЛИЗМА. ХОДЯТ ТАМ КАТО НЯКАКВИ РОБИ, КОПАЯТ КЮМЮР, ТРОВЯТ СЕ И ОЧАКВАТ ДЪРЖАВАТА ДА ИМ ДАДЕ ПЕНСИЯ НА 50 ГОДИНИ. ГЛАВИТЕ СА ИМ ОСТАНАЛИ НЯКЪДЕ В СРЕДАТА НА 20-ТИ ВЕК. ТЕ САМИТЕ ТРЯБВА ДА ПОЕМАТ СВОЯТА ОТГОВОРНОСТ ЗА СЪДБАТА СИ ИНАЧЕ НЯМА ДА РАЗБЕРАТ, ЧЕ ИМА И ДРУГ ЖИВОТ, ОСВЕН ДА КОПАЯТ ВЪГЛИЩА, С КОИТО ПЪК ДРУГИ ДА НИ ТРОВЯТ.





Категория: Политика
Прочетен: 988 Коментари: 2 Гласове: 2
Последна промяна: 29.11.2018 08:56
 Като кажеш А, защо да не кажеш и Б? Представяте ли си, една сутрин се събуждаме и виждаме, как гениалните ни бюрократи са приели закон, според който се определя максимален размер на възнагражденията, който да бъде в размер на три минимални заплати, като в този размер да са включени и всички други приходи под различна форма - прослужено време и стаж, извънреден труд, пари за дрехи и представителни, купони за храна, очилата на съдиите, парите от невзетите отпуски и т.н.!!! 

Меракът на социалистите е да регулират и администрират. Какво администрират сега?
  1. Критериите за това, кой може да е собственик на банка е неясен от създаването на съвременната система за контрол над банките през 90-те години. Мъгла, пълна мъгла.
  2. Ценообразуването на енергоносителите е държавна политика и там механизмите са неясни и субективно определени от разни политически кръгове. Определят цени изкупувана и от частни и от държавни фирми. Ако регулират.;
  3. Ценообразуването на обществения транспорт е показателен пример за йезуитизъм, скрит зад благовидния повод за защита на обществения интерес. Стига се дотам, че и цените на таксиметровите превози са регулирани. Нищо не може да бъде оставено на базата на пазарната случайност и логика.
  4. Измислиха цена и на евентуалния пушек, който една топлоцентрала, трябва да плаща, заради неговото производство.
  5. Определят цени и за нотариусите, че да не останат без шестцифрена сума през одината;
  6. Определят цени и на отидорските заверки, че направиха така, че някои институции да имат задължение да правят заверки от двама одитори. На много от тях също гарантират шестцифрени суми за годината, а за някои и седемцифрени. Нищо, че никаква не я вършат, фирми и банки фалират след перфектни заверени отчети, ама така и при поссоциализма - всичко става с връзки и политически уреждания на нашите хора;
  7. Определят цени на клинични пътеки, на лекарства, на операции, медикаменти и въпреки това, държавни и общински болници купуват оборудване и възлагат поръчки на частни фирми, приближени до ръководството и до политиците, които са назначили същите тези ръководства, по цени, абсурдно високи и непазарни;
  8. Определят минималната работна заплата, за да осигурят препитание на тези, които не стават за работа. Определят минимални и максимални нива на пенсиите.
  9. Остава да определят и максималната работна заплата, за да направят КОМУНИСТИЧЕСКИТЕ СИ ВЪЗГЛЕДИ ДОСТАТЪЧНО ЯСНИ ЗА ВСИЧКИ. ДА ВИДИМ КАКВО ЩЕ СТАНЕ. ВРЕМЕТО, В КОЕТО АЛЧНИТЕ БЮРОКРАТИ И ПОЛИТИЦИ ЩЕ СЕ САМОУБИЯТ, ИЗТИЧА СКОРО СКОРО. СЪЩО КАТО ПАРАЗИТИТЕ И БЮРОКРАТИТЕ НЕ ЗНАЯТ КОГА ДА СПРАТ И УБИВАТ ГОСТОПРИЕМНИКА.


Категория: Политика
Прочетен: 171 Коментари: 0 Гласове: 3
Последна промяна: 29.11.2018 09:01
Какви са аргументите на общините в полза на градския транспорт?
  1. По-екологичен;
  2. По-евтин;
  3. По-бърз.
Да спрем дотук. Дори и да има някакво основание, особено по първа точка на изброените по-горе, нека да си зададем важния въпрос - ЗАЩО ВСЕ ПАК ОБЩИНАТА И ПОЛИТИЦИТЕ ТОЛКОВА МНОГО НАСТОЯВАТ ЗА ОБЩИНСКИ И ДЪРЖАВЕН ТРАНСПОРТ?

ЗАЩОТО НЕ МОГАТ ДА ОТКРАДНАТ ОТ ЛИЧНИЯ ТРАНСПОРТ, НО ЯКО СЕ КРАДЕ ОТ ОБЩИНСКИЯ ТРАНСПОРТ И ОТ ДЪРЖАВНИЯ ТРАНСПОРТ. ТОВА СА СТОТИЦИ МИЛИОНИ ВСЯКА ГОДИНА. САМО СУБСИДИЯТА НА БДЖ Е В РАМКИТЕ НА 200 МИЛИОНА ВСЯКА ГОДИНА, А СУБСИДИЯТА НА СОФИЙСКИЯ ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ Е 120 МИЛИОНА ЛЕВА.


АКО ОБЩИНСКИЯТ И ДЪРЖАВНИЯТ ТРАНСПОРТ БЯХА ПО-ЕВТИНИ И ПО-БЪРЗИ ОТ ЛИЧНИЯ ТРАНСПОРТ, КОЙ ЛУД ЩЕ СИ КУПУВА КОЛА И ЩЕ ХАРЧИ ТОЛКОВА ПАРИ ЗА ДА Я ПОДДЪРЖА?

Аз направих една проста сметка за ползването на общинския транспорт. Ако цената на билетчето в София е 1,6 лева и тя е на 50% субсидирана, то реалната цена на билета е 3,2лв. Ние сме двама и пътуваме от центъра към един от кварталите. Не можем да пристигнем без прекачване. Имаме едно прекачване. Значи двама човека по 3,2 лева за билетче, прави 6,4 лева за един човек в една посока. За двама човека това е 12,8лв. за една посока. За да можем да се върнем обратно след края на работното време, ще трябва да дадем още толкова пари или общо 25,6 лева. КЪДЕ МУ Е ТУК ЕВТИНОТО? И започват едни увъртания, едни схеми, които да ни накарат да купим авансови пътувания, дневни карти, за да ни направят отстъпки.

Да не говорим за бързината. При нас придвижването с градския транспорт е три пъти по-бавно от това да се придвижим със собствен автомобил. За някои хора може и да не е така, но за нас е.


Кой има изгода от общинския и държавния транспорт - САМО ТЕЗИ, КОИТО ДОПРИНАСЯТ С НАЙ-МАЛКА СТЕПЕН ЗА ПРОСПЕРИТЕТА НА ОБЩЕСТВОТО. ИМА ХИЛЯДИ И ХИЛЯДИ, КОИТО ПЪТУВАТ НАСАМ И НАТАМ НЕ ЗАРАДИ НЯКАКВА НЕОБХОДИМОСТ, А ЗАРАДИ ТОВА, ЧЕ ИМАТ ПРИВИЛЕГИИ ДА ПЪТУВАТ ИЛИ БЕЗПЛАТНО ИЛИ С ГОЛЯМО НАМАЛЕНИЕ, КОЕТО НИЕ ВСИЧКИ ДРУГИ ДА ПЛАЩАМЕ. ИЗГОДА ИМАТ И УПРАВНИЦИТЕ, ЗАЩОТО ЗА ДА ФУНКЦИОНИРА ТОЗИ ДЪРЖАВЕН И ОБЩИНСКИ ТРАНСПОРТ, СА НЕОБХОДИМИ МИЛИАРДИ ЛЕВОВЕ ИНВЕСТИЦИИ И РАЗХОДИ, ОТ КОИТО ЛЕСНО МОЖЕ ДА СЕ КРАДЕ. 


ИЗСЛЕДВАНИЯТА ПОКАЗВАТ, ЧЕ ВЪПРЕКИ ТОЛЕРИРАНЕТО НА ДЪРЖАВНИЯ И ОБЩИНСКИЯ ТРАНСПОРТ, БЪЛГАРИТЕ ПРЕДПОЧИТАТ ЛИЧНОТО СИ ПРЕВОЗНО СРЕДСТВО. ПРЕДСТАВЯТЕ ЛИ СИ, АКО ДЪРЖАВАТА ТОЛЕРИРАШЕ ИЗПОЛЗВАНЕТО НА ЛИЧНОТО ПРЕВОЗНО СРЕДСТВО!!!

И САМО СИ ПОМИСЛЕТЕ, КОЙ НАПРИМЕР ИЗПОЛЗВА БДЖ? СЪЩИТЕ ТЕЗИ ХОРА, НА КОИТО ИМ ДАВАМЕ МИЛИАРДИ ЛЕВОВЕ ОТ НАШИТЕ ДАНЪЦИ, ЗА ДА ИМ ПЛАЩАМЕ ПЕНСИИТЕ, СОЦИАЛНИТЕ ОСИГУРОВКИ И Т.Н. КОЙ НОРМАЛЕН ЧОВЕК ЩЕ ПЪТУВА С БДЖ? ВЪРТИМ СЕ В КРЪГ И СИ ГОНИМ ОПАШКАТА КАТО КУЧЕТО, ДОКАТО СЕ ИЗМОРИМ. АМА НАЛИ ЗНАЕТЕ - ЛУД УМОРА НЯМА, САМО СЕ ПОТИ.


ТРЯБВА ДА СМЕ МНОГО ВНИМАТЕЛНИ, КОГАТО ЧИНОВНИЦИТЕ НИ ПРЕДЛАГАТ "БЕЗПЛАТНИ" ИЛИ "СУБСИДИРАНИ" УСЛУГИ. ЗАД ВСИЧКИ ТЕЗИ ТЕХНИ НАПЪНИ СТОИ ЛИЧНИЯТ ИМ ИНТЕРЕС, А НЕ ИНТЕРЕСЪТ НА ОБЩЕСТВОТО. СКРИТИ И ПОДМОЛНИ, ВСИЧКИ ТЕЗИ ЧИНОВНИЧЕСКИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ ЦЕЛЯТ ДА НИ ПРЕЦАКАТ И ДА ОБЛАГОДЕТЕЛСТВАТ ТЯХ.

В КРАЙНА СМЕТКА, ВСИЧКИ СМЕ ПРЕЦАКАНИ, ОСВЕН ПОЛИТИЦИТЕ И ЧИНОВНИЦИТЕ. БЕДНИТЕ, ЗАРАДИ КОИТО НАУЖКИМ СЕ ПРАВЯТ ВСИЧКИ ТЕЗИ УПРАЖНЕНИЯ, СИ ОСТАВАТ БЕДНИ, ЧЕ И ПОВЕЧЕ СТАВАТ. КАКВА Е ТОГАВА ПОЛЗАТА ОТ ТАЗИ ОПЕРАЦИЯ? ЯВНО Е, ЧЕ БЕДНИТЕ НЯМАТ НУЖДА ОТ СУБСИДИРАН ТРАНСПОРТ. ПОЛИТИЦИТЕ И БЮРОКРАТИТЕ ИМАТ.

Категория: Политика
Прочетен: 172 Коментари: 0 Гласове: 1
Последна промяна: 29.11.2018 08:56
 Има три типа обществени системи, класифицирани според правата и задълженията.



Ние живяхме при класическия социализъм, където средствата за производство бяха държавни, а държавата се притежаваше от партийната върхушка. Всички останали бяхме роби на държавата. Тогава имахме ПРАВА, но те бяха ограничени или не се спазваха. Имахме обаче ЗАДЪЛЖЕНИЯ, които стриктно се прилагаха. Бяхме задължени да работим за жълти стотинки във фабриките и заводите и бяхме задължени да бъдеб БЛАГОДАРНИ на партията и на партийните секретари, затова, че имахме пари, които не можехме да похарчим, защото в магазините нямаше достатъчно стоки.


След това около 30 години живеем в системата на постсоциализма. Партийните другари си разпределиха икономиката на България и останалата част от обществото продължи да им бъде роб. Вярно, промениха се много неща, едно от което е ПО-ЛЕСНИЯТ НАЧИН ЗА БЯГСТВО ОТ СТРАНАТА. НЕ МОЖЕШ ДА СРАВНИШ ВЪЗМОЖНОСТТА ЗА БЯГСТВО ПО ВРЕМЕТО НА ЖИВКОВ И СЕГА. Към ден днешен всеки, който не го МЪРЗИ, МОЖЕ ДА ИЗБЯГА ОТ БЪЛГАРИЯ И МОЖЕ ДА СИ ПРОДАДЕ СВОЯТА РАБОТНА СИЛА КЪДЕТО СИ ПОИСКА ПО СВЕТА. КАКТО СЕ КАЗВА В ЕДНА ПИЕСА "СВЕТЪТ Е ГОЛЯМ И СПАСЕНИЕ ДЕБНЕ ОТВСЯКЪДЕ".

В тази система обикновено на документи имаме и права и задължения, но поради липсата на достатъчно права във времето на класическия социализъм, при постсоциализма твърде много се говори за права и никак не се говори за ЗАДЪЛЖЕНИЯ. ВСЕКИ Е НЕБЛАГОДАРЕН И МРЪНКА ЗА ПАРИ, БЕЗ ДА МУ ПУКА ОТ ТОВА, КАКВО ТОЙ ДАВА НА ОБЩЕСТВОТО.

ВРЕМЕ Е ДА ЗАЖИВЕЕМ В НОВО ОБЩЕСТВО. В ОБЩЕСТВО, КЪДЕТО ИМА ПРАВА И ТЕ СЕ СПАЗВАТ И КЪДЕТО ИМА ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ТЕ СЕ ПРИЛАГАТ.

КАК ДА СТАНЕ ТОВА?


КАТО ВЗЕМЕМ ВЛАСТТА.

ПО-ГОЛЯМАТА ЧАСТ ОТ НАРОДА, КОЯТО ВСЕ ОЩЕ ИМА СПОСОБНОСТТА ДА МИСЛИ, РАЗСЪЖДАВА И ДА СЕ ПРОМЕНЯ, ТРЯБВА ДА НАПРАВИ ТАКА, ЧЕ ДА ИЗБИРА ТАКИВА РЪКОВОДИТЕЛИ, КОИТО ДА МУ ДАВАТ ЯСНА ПЕРСПЕКТИВА ЗА БЪДЕЩЕТО И ЗА НЕГОВИТЕ ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ.  В СЪЩОТО ВРЕМЕ ТРЯБВА ДА ИМАМЕ ПРАВАТА И ДА РЕАЛИЗИРАМЕ ЗАДЪЛЖЕНИЯТА СИ, ВЕДНАГА, НА МОМЕНТА ДА СВАЛЯМЕ ОТ ВЛАСТ ОНЗИ, КОЙТО СЕ ОПИТВА ДА НИ ПРЕЦАКВА, КОЙТО НЕ Е КОМПЕНЕНТЕН И КОЙТО НЕ Е ОТДАДЕН НА ОБЩЕСТВОТО.

НО ЗА ДА НАПРАВИМ ТОВА НЕЩО, ТРЯБВА ДА ИЗЛЕЗЕМ ОТ КОМФОРТНАТА СИ ЗОНА, КОЯТО СЕ СЪБИРА В ТЕКУЩИТЕ НИ ДНЕВНИ АКТИВНОСТИ - ЯДЕНЕ, ПИЕНЕ, ХОДЕНЕ ПО ЕСТЕСТВЕНА НУЖДА, ХОДЕНЕ НА РАБОТА И ГРИЖИТЕ ЗА СЕБЕ СИ И ЗА СЕМЕЙСТВОТО И БЛИЗКИТЕ СИ. ТРЯБВА ДА СТАНЕМ ОБЩЕСТВЕНИ ЖИВОТНИ И ДА СЕ ОТВОРИМ КЪМ ДРУГИТЕ. ТРЯБВА ДА УЧАСТВАМЕ С ГЛАСА СИ В ОБЩЕСТВЕНИЯ ЖИВОТ. ИНАЧЕ ВСЕ ЩЕ СЕ НАМЕРИ НЯКОЙ, КОЙТО ДА НИ ДАДЕ САМО ЗАДЪЛЖЕНИЯ И КОЙТО ЩЕ НИ ОТНЕМЕ ПРАВАТА ИЛИ ОЩЕ ПО-ЛОШОТО, КОЙТО НИ ПОДПАЛИ ГЛАВАТА ДА ПОЛЗВАМЕ ПРАВАТА СИ, БЕЗ ДА ОСЪЩЕСТВЯВАМЕ ЗАДЪЛЖЕНИЯТА СИ.
Категория: Политика
Прочетен: 196 Коментари: 0 Гласове: 1
Последна промяна: 28.11.2018 07:58
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3239049
Постинги: 6938
Коментари: 4326
Гласове: 2406
Архив
Календар
«  Ноември, 2018  >>
ПВСЧПСН
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930